محل لوگو

مدیریت استراتژیک


مدیریت استراتژیک

مقدمه:

همزمان با تحلیل محیط بیرونی سازمان، باید نقاط قوت و ضعف حوزه های کاری عمده داخل سازمان نیز مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرد. زیرا بررسی و تحلیل محیط خارجی برای کشف فرصت ها و تهدیدها، به تنهایی نمی تواند موجب برتری رقابتی شرکت ها شوند. در این راستا باید منابع (و میزان آنها) و شایستگی های محوری سازمان مشخص گردند تا بتوان آن را با دیگران مقایسه کرد.

رویکردهای بررسی عوامل داخلی

در بررسی عوامل داخلی سازمان ها، سه رویکرد عمده مطرح است: رویکرد وظیفه‏ای، رویکرد تحلیل نسبت مالی، و رویکرد زنجیره ارزش.

 

شامل 55 اسلاید


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 208

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما